Internet rośnie. W zalezności na co spojrzeć: Wydatki na reklamę, wydatki na narzędzia marketingowe w firmach czy wielkość sprzedaży, rośnie średnio o 15-20% rok do roku. Wiele firm, które odczuwają kryzys gospodarczy, stara się nie dopuszczać do strat finansowych i wymuszonych nimi redukcji personalnych.

Poszukiwane są coraz lepsze narzędzia tzw. optymalizacji wydatków reklamowych. Kluczową obserwacją jest analiza w jaki sposób użytkownicy dokonują najważniejszych czynności, takich jak np. zakup produktu, usługi lub pobieranie dokumentów czy też przechodzenie do formularza kontaktowego. Brak rzetelnych informacji na tak kluczowe tematy nie pozwala na przeprowadzenie miarodajnych analiz i prognoz, bez których dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa (np. agencja reklamowa wrocław) jest znacznie utrudniony. Aby uchronić się przed stratami, wynikającymi z braku danych wspomagających procesy decyzyjne, konieczne jest rozszerzeniespektrum działań marketingowych o analizy e-biznesowe w oparciu o sprawdzone rozwiązania analityczne. Jednym z dostępnych i relatywnie tanich (licencja gratis) na rynku narzędzi analitycznych jest Google Analytics, które od 5 lat sukcesywnie wprowadza coraz bardziej zaawansowane funkcje dedykowane stronom e-biznesowym.

Aktualnie prowadzenie skutecznej działalności i sprzedaży online na stronach www i sklepach internetowych niemal zawsze wymaga poprawnej interpretacji danych pozyskanych z Google Analytics. Wówczas dopiero nasza strona internetowa może prosperować na pełnych obrotach. Google Analytics jest narzędziem pozwalającym sprawdzić, w jaki sposób internauci odnajdują badaną stronę www oraz jak z niej korzystają. W oparciu o dane pozyskane z analizy tych zachowań, marketingowiec dostaje pakiet obserwacji potrzebnych do zmian zgodnie z oczekiwaniami zarówno sponsora jak i użytkowników strony www.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00