Strona internetowa mająca swój adres w sieci, powinna posiadać tylko 1 adres URL. Rozszerzenia w adresach URL (typu php, html itp.) nie są niezbędne.

Nie wnoszą żadnej wartej uwagi informacji, można więc i należy ograniczyć je do minimum. Najważniejszą zasadą jest to, ze adresy URL powinny być możliwie jak najkrótsze orz zwięzłe. Znaczy to, że adres powinien wyglądać mniej więcej w taki sposób: "adres-url-krótkie-potrzebne-słowa". Jeśli chodzi o sława kluczowe w adresach stron internetowych - są one istotne, lecz nie można przesadzać. Optymalizacji (tzw. SEO) można dokonać też w innych miejscach (np. w body). Jeśli to możliwe, unikaj w adresach URL wszelkiego rodzaju cyfr i liczb, ponieważ Google może potraktować to jako przestarzałą datę, a całą stronę jako nieaktualną, co diametralnie obniży jej pozycję w wyszukiwarce. Elementem wartym omówienia jest także przekierowanie 301 - tzw. przekierowanie trwałe. Należy stosować je przy jakiejkolwiek zmianie adresacji witryny, łączeniu kilku stron itp.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00