Projekt strony internetowej, ulotek, banerów - czyli dwuwymiarowa, płaska forma. Jeśli zgodzimy się nazwać to kreacją - znaczy to, że możemy traktować jajako efekt. Agencja reklamowa tworzy takie kreacje na codzień! Dla przykładu - klient w wiadomości e-mail prosi nas o stworzenie strony www - powstaje wówzas kreacja, czyli efekt.

By kreacja była przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę", nalezy wziąc pod uwagę kilka czynnikow na to wpływających. Przede wszystkim analiza - warto przeanalizować zawarte przez klienta oczekiwania a następnie wyciągnać z nich wnioski, stworzyć kamień milowy, punkt wyjścia do dalszej pracy nad projektem.

Następnym krokiem jest strategia - stworzona na podstawie zgromadzonych wcześniej wniosków. Musimy wiedzieć co i w jaki sposób chcemy wykonać. Następnym czynnikiem jest obraz - jeśli wiemy co chcemy powiedzieć, mozemy zabrać się do tworzenia grafik, pozwalających nam przekazać coś we właściwy sposób. Punktem wyjścia, ostatnim punktem wpływającym na skuteczność projektu jest... powrót do punktu pierwszego, czyli powtórne przeanalizowanie oczekiwań klienta - tym razem jednak w oparciu o stworzone już przez nas dzielo. Jedynie połączenie wszystkich tych czynników gwarantuje sukces.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00