Kryzys. Modne słowo czy realny stan rzeczy? Przede wszystkim my, jako agencja reklamowa powinniśmy znać jednoznaczną odpowiedź na to pytanie.

Mówi się, przecież, że recesja, czy - ogólnie rzecz ujmując - słaba kondycja finansowa przedsiębiorstw na rynku odzwierciedla się głównie cięciami w sferze reklamy i marketingu. Z drugiej jednak strony jak inaczej zwiększyć obroty firmy jak nie dobrą i skuteczną reklamą? Może właśnie "kryzys" jest dobrym momentem, żeby ciężko zarobione i skrupulatnie przeliczane złotówki wydać na reklamę? Dochodzi do tego przecież jeszcze aspekt "globalny" - jeżeli wszyscy tną wydatki na reklamę, warto wykorzystać ten moment i wypełnić (i tak w pewnym znaczeniu pozorną przecież) lukę. Jako agencja reklamowa wolimy zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać kryzys do poprawy marketingowej i wizerunkowej pozycji przedsiębiorstwa, niż nad tym czy stan ten faktycznie ma miejsce czy jest może lubianym i nadużywanym przez managerów i księgowych hasłem.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00