Marketing szeptany, zwany inaczej Buzz marketingiem, to działania mające na celu wywołanie lub kierowanie bezpośredniej dyskusji na temat danego przedmiotu lub usługi.

Głównym zadaniej marketingu szeptanego jest wzbudzenie zaufania u ogólnej lub ściśle okreslonej grupy klientów w taki sposób, by zaczęli oni używać produktu lub korzystać z danych usług. Bardziej zaawansowanym stopniem marketingu szeptanego jest tak zwany "Evangelist marketing", który polega na utworzeniu u klienta tak silnego zaufania i przekonania do produktów/usług, że sam sam zaczyna kierować inne osoby do zainteresowania nimi. Agencja reklamowa, prowadząca kampanię marketingu szeptanego musi przede wszystkim zwracać uwagę na poprawność merytoryczną dyskusji, ponieważ nawet najmniejsze przeoczenie może pokierować ją w niewłaściwą stronę.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00