Facebook to jedna z najmodniejszych dziś przestrzeni do działań marketingowych. Każdy chce na nim istnieć, niestety - często bez głębszego zastanowienia się i odpowiedniego przemyślenia strategii swoich działań oraz odpowiedzi na podstawowe pytania - po co i jak się do tego zabrać, by odnieść sukces?

Wydawałoby się, że odpowiedź jest oczywista, bo skoro istnieje popularny, darmowy kanał budowania relacji z odbiorcami, to dlaczego z niego nie skorzystać? Zbiegiem czasu jednak okazuje się, że prowadzenie fanpage'u, który ma dobrze prosperować wcale nie jest darmowe a efektywne pozyskiwanie fanów nie obejdzie się z reguły bez przeznaczenia na ten cel budżetu reklamowego. Warto wówczas zastanowić się, czy zająć się kampanią reklamową samemu, czy zlecić to zadanie agencji reklamowej. Dobra agencja reklamowa, z pewnością poradzi sobie w tym zadaniem.

Zanim więc zaczniesz działać w mediach społecznościowych, pomyśl, co wyróżnia Twoją firmę, jaką rozrywkę możesz dać czytelnikom oraz co robi Twoja konkurencja - to również może stanowic pewnego rodzaju podstawę Twojego marketingu. Gdy już zaczniesz działać, wkrótce Twoim głównym źródlem wiedzy powinni stać się fani Twojej strony - należy ostrożnie i skrupulatnie śledzić ich aktywność - taka obserwacja jest niezbędna i należy ją postrzegać jako narzędzie strategiczne. Jednym z kluczy do sukcesu jest systematyczność - jeden post dziennie to w większości przypadków optymalne rozwiązanie. Twoje posty jednak, powinny być pisane na temat i posiadać unikalne, wyróżniające je tytuły. Tylko takie połączenie działań, oraz ścisły plan strategiczny pozwolą osiągnąć Ci sukces.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00