W ofertach agencji reklamowych z Wrocławia i nie tylko od jakiegoś czasu można zauwazyć punkt "remarketing". Co to jest i czy warto w to zainwestować?

W tym wpisie postaram się przyblizyć Wam to pojęcie. Remarketing to zaawansowana reklama w sieci. Ma ona na celu przekonać potencjalnego klienta o skuteczności i randze firmy, przez wyświetlanie banerów reklamowych na różnych serwisach, które klient odwiedza. Posłużę się tu przykładem. Klient odwiedza stronę naszego salonu fryzjerskiego, lecz nie jest do końca zdecydowany i chce poszukać jeszcze innych ofert i internecie (w tym momencie pobierane są dane klienta, numer ip itp.). Nie znajduje interesującej oferty, więc idzie na kawę. Następnie włącza komputer, by sprawdzić wiadomości w internecie a na serwisie internetowym wyświetla się baner Twojego salonu fryzjerskeigo, z rabatem 10% na strzyżenie włosów. Klient zauważa baner, i stwierdzając, że zna już Twoją stronę internetową, klikając w baner wraca na nią.

W taki sposób zainteresowanie Twoim produktem bądź usługą wzrasta dwukrotnie. Możliwości wykorzystania kampanii remarketingowej jest wiele, ponieważ daje nam ona wiele ciekawych możliwości. Między innymi opisaną wyżej mozliwość wyświetlania reklam użytkownikom, którzy odwiedzili naszą stronę internetową (w celu poinformowania ich np. o właśnie wprowadzonej promocji), możliwość wyświetlania reklam obrazkowych, tekstowych oraz flash, możliwość wyświtlania reklam na znanych serwisach i stronach internetowych np. youtube com, wp pl itp. Klienci którzy wracają na naszą stronę dzięki kampanii remarketingowej statystycznie spędzają na niej dwa razy więcej czasu i częściej decydują się na zakup lub skorzystanie z usługi. Zdaniem naszej agencji reklamowej remarketing jest rewelacyjnym sposobem by przekonać do siebie klienta.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00