Pojawienie się Google+ w czerwcu bieżącego roku było nie lada zaskoczeniem - udało się stworzyć portal, który użytkownicy przyjęli z entuzjazmem. Sukces zaskoczył nawet jego twórców, którzy dobrze pamiętają wcześniejsze nieudane próby z narzędziami społecznościowymi.

Już w pierwszy miesiąć portal zyskał 20 milionów użytkowników na całym świecie, a obecnie korzysta z niego dwa razy więcej osób. Czym jest Google+? Jestes to portal umożliwiający dzielenie się i komunikowanie, będąc jednoczesnie uzupełnieniem pozostałych usług Google: wyszukiwarki, YouTube, Maps itd. Lepiej więc może nazywać Google+ nakładką społecznościową? Na pierwszy rzut oka serwis Google+ przypomina Facebooka, lecz w przeciwieństwie do niegoi Twittera, gdzie zawyczaj wszystko, co zastanie przez nas opublikowane, dociera do wszystkich naszych znajomych, w Google+ możemy wyfiltrować, tzn. za pomocą tzw. kręgów określić, jakiej grupie osób ma wyświetlić się post. Czy warto? Decyzja, czy uzupełnić obecność marki w internecie o profil marki na G+, będzie długo jeszcze  konfrontowana z obecnością na Facebooku. Odpowiedź nie jest oczywista i składa się na nią sporo czynników. To po czym nalezy przede wszystkim pamiętać, to grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć. Warto przemyśleć czy prowadzenie strony firmowej na Google+ powierzyć samemu sobie, czy Agencji reklamowej, która z pewnością posiada w tym większe doświadczenie.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00