Strona internetowa mająca swój adres w sieci, powinna posiadać tylko 1 adres URL. Rozszerzenia w adresach URL (typu php, html itp.) nie są niezbędne.

Nie wnoszą żadnej wartej uwagi informacji, można więc i należy ograniczyć je do minimum. Najważniejszą zasadą jest to, ze adresy URL powinny być możliwie jak najkrótsze orz zwięzłe. Znaczy to, że adres powinien wyglądać mniej więcej w taki sposób: “adres-url-krótkie-potrzebne-słowa”. Jeśli chodzi o sława kluczowe w adresach stron internetowych – są one istotne, lecz nie można przesadzać. Optymalizacji (tzw. SEO) można dokonać też w innych miejscach (np. w body). Jeśli to możliwe, unikaj w adresach URL wszelkiego rodzaju cyfr i liczb, ponieważ Google może potraktować to jako przestarzałą datę, a całą stronę jako nieaktualną, co diametralnie obniży jej pozycję w wyszukiwarce. Elementem wartym omówienia jest także przekierowanie 301 – tzw. przekierowanie trwałe. Należy stosować je przy jakiejkolwiek zmianie adresacji witryny, łączeniu kilku stron itp.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych