Kryzys. Modne słowo czy realny stan rzeczy? Przede wszystkim my, jako agencja reklamowa powinniśmy znać jednoznaczną odpowiedź na to pytanie.

Mówi się, przecież, że recesja, czy – ogólnie rzecz ujmując – słaba kondycja finansowa przedsiębiorstw na rynku odzwierciedla się głównie cięciami w sferze reklamy i marketingu. Z drugiej jednak strony jak inaczej zwiększyć obroty firmy jak nie dobrą i skuteczną reklamą? Może właśnie “kryzys” jest dobrym momentem, żeby ciężko zarobione i skrupulatnie przeliczane złotówki wydać na reklamę? Dochodzi do tego przecież jeszcze aspekt “globalny” – jeżeli wszyscy tną wydatki na reklamę, warto wykorzystać ten moment i wypełnić (i tak w pewnym znaczeniu pozorną przecież) lukę. Jako agencja reklamowa wolimy zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać kryzys do poprawy marketingowej i wizerunkowej pozycji przedsiębiorstwa, niż nad tym czy stan ten faktycznie ma miejsce czy jest może lubianym i nadużywanym przez managerów i księgowych hasłem.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych