Marketing szeptany, zwany inaczej Buzz marketingiem, to działania mające na celu wywołanie lub kierowanie bezpośredniej dyskusji na temat danego przedmiotu lub usługi.

Głównym zadaniem marketingu szeptanego jest wzbudzenie zaufania u ogólnej lub ściśle określonej grupy klientów w taki sposób, by zaczęli oni używać produktu lub korzystać z danych usług. Bardziej zaawansowanym stopniem marketingu szeptanego jest tak zwany “Evangelist marketing”, który polega na utworzeniu u klienta tak silnego zaufania i przekonania do produktów/usług, że sam sam zaczyna kierować inne osoby do zainteresowania nimi. Agencja reklamowa, prowadząca kampanię marketingu szeptanego musi przede wszystkim zwracać uwagę na poprawność merytoryczną dyskusji, ponieważ nawet najmniejsze przeoczenie może pokierować ją w niewłaściwą stronę.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych