Czy potrafisz zauważyć różnicę między szeptaniem a szemraniem? Otóż szemrać potrafi każdy, natomiast szeptanie jest sztuką, szczególnie jeśli chodzi o marketing w sieci. Skąd wziął się pomysł na marketing szeptany?

Wywodzi się on z naszej codzienności, ponieważ najlepszą rekomendacją usług tudzież produktów, są dla nas szczere opinie naszych bliskich, przyjaciół czy znajomych. Opinii szukamy też w internecie – więc nie ma nic dziwnego w tym, że marketing szeptany zdobył tak ogromną popularność oraz znalazł się w ofertach agencji reklamowych.

Osoby zajmujące się marketingiem szeptanym powinny pamiętać, że użytkownicy for internetowych czy portali społecznościowych nie są idiotami i potrafią bardzo szybko zauważyć, że coś jest nie tak, przez co zdemaskować autora. Wówczas produkt lub usługa zamiast zyskać popularność traci… i to wiele. Tracimy pieniądze, tracimy wiarygodność i klientów potencjalnych jak również obecnych… Jak więc szeptać, by marketing był skuteczny? Nie wolno przesadzać z zachwalaniem usługi. Zwykła pochwała bez przysłowiowych “fajerwerków” wystarczy. Nigdy nie oszukuj, ponieważ klient który dostanie rzecz gorszą niż tą o której wyczytał, będzie z pewnością niezadowolony. Buduj zaufanie i zainteresowanie, twórz społeczność wobec produktu bądź usługi ponieważ najlepszą opinię jest opinia zadowolonego klienta!

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych