Rozmowy między ludźmi prowadzone są od zawsze. Rozmawiamy najczęściej o zakupach, produktach bądź usługach, które nabyliśmy bądź których doświadczyliśmy – wiadomo o tym od dawna. Zupełnie inaczej jest w sieci, ponieważ dostrzeżono ten fakt dopiero całkiem niedawno. Świeżość i brak świadomości buzz-marketingu ogromnej rzeszy internautów są z pewnością jednymi z cech, które sprawiają, że ta metoda reklamowania się jest niezwykle skuteczna i ma ogromną moc. Oczywiście wszystko trzeba robić “z głową” – od początku do końca, ponieważ reklama o kiepskiej jakości merytoryce pozwoli potencjalnym klientom z łatwością nas zdemaskować a co za tym idzie – nasza reklama nie przyniesie nam zysków, co więcej – może nam jeszcze zaszkodzić. Odstawmy jednak czarne scenariusze na bok i przyjrzyjmy się marketingowi szeptanemu, który realizowany jest w sposób prawidłowy. Otóż z biegiem czasu nasza reklama nabiera pędu i mamy tu doczynienia ze stricte nowym zjawiskiem – “wirusowym rozprzestrzenianiem się reklamy”. W najprostszym tłumaczeniu, polega to na tym, że użytkownik danego portalu, czytając nasz post na temat produktu bądź usługi, czy to zachęcony przez znajomego, czy z własnej ciekawości “połyka haczyk” i całkiem nieświadomie, zaczyna polecać, rozmawiać, proponować nasz produkt/usługę osobom w swoim towarzystwie. Te osoby polecają to dalej – nieświadomie – jak przekazywanie wirusa. Mamy tu więc do czynienia z pozytywnym (szczególnie dla przedsiębiorcy) wirusem, który jest w stanie nie tylko przyciągnąć do nas nowych klientów, lecz także uświadomić powszechnie, że nasz brand jest solidny.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych