Reklama w Google ma swoje prawa. Zależna jest ona tylko i wyłącznie od budżetu, który jesteśmy w stanie na nią przeznaczyć, i tu właśnie pojęcie “reklamy googlowej” rozumiane jest w dwojaki sposób. Za przykład weźmy reklamę typu Google AdWords, której rozliczeniem jest każdorazowe przekierowanie na dany adres internetowy. Płacimy tu za pozycje nadrzędną (pojawiającą się ponad wynikami “typowymi dla danej frazy” – zaznaczona innym kolorem), a każde kliknięcie kosztuje nas zadeklarowaną wczesniej kwotę. Gdy budżet zostanie wyczerpany, rekalama nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwań, więc teoretycznie im większy budżet przeznaczony na “AdWordsy”, tym więcej odwiedzin strony, przez osoby potencjalnie zainteresowane produktem bądź usługą. Dla jednych więc, przeznaczenie wiekszego budżetu na kampanię przyniesie owocne efekty, dla drugich może być kompletną porażką. Bardzo istotnym elementem kampanii w Google AdWords jest indywidualna cena słów kluczowych – każde bowiem posiada własną cenę, zależną między innymi od pory dnia, wielości działań konkurencji itp. Wiadomo – im bardziej korzystne warunki, tym wyższa będzie cena za każde kliknięcie. Jak więc najprościej odpowiedzieć na pytanie: “Ile kosztuje reklama w Google?”, zadawane często przez klientów agencji reklamowych? – Tyle, ile jestesmy w stanie na nią przeznaczyć. Jeśli jesteśmy niemalże przekonani, że przyniesie nam ona zyski, przeznaczmy na nią więcej. Jeśli przeciwnie – zacznijmy od niższego, rozsądnie dobranego budżetu. Warto pamiętać, że reklama typu AdWords jest działaniem długoterminowym – w pierwszych tygodniach lepiej nie liczyć na ogromny wzrost zapytań ofertowych. Zbierane statystyki pozwolą nam jednak zoptymalizować reklamę pod jak największą liczbę odwiedzin, trafiając w gust potencjalnych klientów, eliminujac tym samym niepotrzebne strategie. Im dłużej jesteśmy widoczni w wynikach, tym bardziej jestesmy wiarygodni a to procentuje w większą ilość klientów. Pamiętajmy, by proces reklamowania się w Google był przemyślany na kilka miesięcy do przodu. Pozwoli to uniknąć nam niepotrzebnych rozczarowań.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych