Pojawienie się Google+ w czerwcu bieżącego roku było nie lada zaskoczeniem – udało się stworzyć portal, który użytkownicy przyjęli z entuzjazmem. Sukces zaskoczył nawet jego twórców, którzy dobrze pamiętają wcześniejsze nieudane próby z narzędziami społecznościowymi.

Już w pierwszy miesiąc portal zyskał 20 milionów użytkowników na całym świecie, a obecnie korzysta z niego dwa razy więcej osób. Czym jest Google+? Jesteś to portal umożliwiający dzielenie się i komunikowanie, będąc jednocześnie uzupełnieniem pozostałych usług Google: wyszukiwarki, YouTube, Maps itd. Lepiej więc może nazywać Google+ nakładką społecznościową? Na pierwszy rzut oka serwis Google+ przypomina Facebooka, lecz w przeciwieństwie do niego i Twittera, gdzie zazwyczaj wszystko, co zastanie przez nas opublikowane, dociera do wszystkich naszych znajomych, w Google+ możemy wyfiltrować, tzn. za pomocą tzw. kręgów określić, jakiej grupie osób ma wyświetlić się post. Czy warto? Decyzja, czy uzupełnić obecność marki w internecie o profil marki na G+, będzie długo jeszcze  konfrontowana z obecnością na Facebooku. Odpowiedź nie jest oczywista i składa się na nią sporo czynników. To po czym należy przede wszystkim pamiętać, to grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć. Warto przemyśleć czy prowadzenie strony firmowej na Google+ powierzyć samemu sobie, czy Agencji reklamowej, która z pewnością posiada w tym większe doświadczenie.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych