Istnieją dwie pobudki, które skłaniają nas do założenia sklepu internetowego: wpadamy na genialny pomysł i wiemy, że jedynym optymalnym rozwiązaniem będzie posiadanie własnego biznesu w sieci, albo po prostu mamy dobrze prosperującą firmę stacjonarną i najwyższa pora zrobić kolejny krok. Na szczęście w obydwu przypadkach schemat działania jest taki sam. Zapraszamy do przeczytania naszych spostrzeżeń na temat e-sklepów.

Okiem klienta

Tworzymy sklepy internetowe od 10 lat i w ciągu tego czasu zdążyliśmy się zorientować, co potencjalnego klienta najbardziej przyciąga. Jedno jest pewne: strona musi być świeża, mieć atrakcyjny layout, a Ty nie powinieneś kliknąć więcej niż 5 razy, aby zamówić wymarzony produkt. Intuicyjna obsługa! Oto hasło klucz. Dokładnie tą samą zasadą kierujemy się, gdy projektujemy aplikacje e-commerce. Klient musi od razu wyczuć, że w Twoim sklepie nie ma nic prostszego niż wyszukać towar, wrzucić go do koszyka, wpisać dane, zaznaczyć formę dostarczenia przesyłki i zapłacić za usługę!

Korzyści

Człowiek handlował na dużo wcześniej, zanim wymyślił pieniądze, a idąc za tą logiką, będzie handlował, nawet gdy pieniądz straci swoją wartość. Jaki z tego wniosek? Niezależnie od waluty sprzedaż przedmiotów kwitnie i będzie trwała, przynosząc korzyści. Dostęp do internetu ma dzisiaj każdy, a umiejętność poruszania się po wirtualnym świecie kusi:

Jeżeli takie korzyści przysługują konsumentom, to jakie dobrodziejstwa czekają na tych, którzy prowadzą sklepy internetowe? Czysty zysk! Nie ma bardziej wymiernego profitu. Wystarczy, że zapewnisz swoim klientom spełnienie powyższych podpunktów i sukces masz w kieszeni (a raczej w koszyku!).

Twój cel

Otaczają nas ludzie zapracowani, którzy w drodze z pracy chwytają mleko, przechodząc przez galerię, a biegnąc odebrać dziecko ze szkoły, załatwiają sprawy rachunkowe. Są też tacy, którzy nie mogą przeżyć w ciągu dnia bez nowego lakieru do paznokci, ciężko znoszą brak kolejnej bluzy, a miesiąc bez następnego modelu butów powoduje poważną chorobę. Chodzi o kolekcjonerów drobiazgów lub koneserów drogich towarów. W końcu wychodzi na to, że czasem  po prostu lepiej zrobić zakupy w sieci, ponieważ sklepy internetowe to przede wszystkim ogromne możliwości wyboru- klient może spokojnie zastanowić się, czego potrzebuje i porównać kilka produktów, zapoznać się z ich opisem,  a nawet obejrzeć filmiki, które je prezentują!

Siły na zamiary

Trzeba pamiętać o tym, że sklep internetowy, to świetny biznes i realne przychody, jednak nie poprowadzi się sam ani tym bardziej nie przyniesie od razu zysków w pięknej, pękatej kopercie. Formalności nie są problemem, zresztą, jeżeli nie czujesz się pewnie w temacie e-commerce- zleć postawienie sklepu profesjonalistom. Chodzi o przygotowanie mentalne. Warto prześledzić przykładowe realizacje, aby ustalić profil swojego sklepu. Dobrze też pamiętać o tym, że każdy sklep musi być integralnie połączony z płatnościami on-line i najlepiej, gdy ma  „wielkie wejście”, czyli solidną reklamę w Social Mediach. Musisz wiedzieć, jakie narzędzia i czyja pomoc będzie Ci niezbędna przy poprowadzeniu nowego biznesu. Szkoda, żeby Twój pomysł się zmarnował!

Świetnie, ale…co ja będę sprzedawał?

To wskazówka dla wszystkich, którzy nie mają stacjonarnego sklepu i zaczynają od podstaw. Usiądź wygodnie przed komputerem i:

Nie taka biurokracja straszna

„NIP, REGON, ZUS…czego oni jeszcze ode mnie chcą?”. Spokojnie, to już ostatnie kroki, po których możesz cieszyć się posiadaniem własnej firmy. Po zarejestrowaniu działalności w Urzędzie Skarbowym tworzysz firmowe konto bankowe i…Voilà! To wszystko. Teraz tylko wystarczy zadbać o to, aby nowo utworzone konto zostało zapełnione realnymi zyskami! Prowadzenie sklepu internetowego wcale nie wiąże się z wielkimi kosztami, na początek, aby wystartować, potrzebujesz tylko komputera- w ten sposób biuro będziesz miał w każdym miejscu.

Podane na tacy

Bazując na wygenerowanej przez brak czasu potrzebie zdalnego kupowania i na wszechobecnym konsumpcjonizmie aż grzech nie skorzystać z rozwiązania, które samo się nasuwa! Sklep internetowy to świetna opcja posiadania czegoś, co przy rzetelnej pracy wygeneruje wymierny przychód! Wszystkich, którym po głowie chodzi założenie e-sklepu, zapraszamy do przejrzenia naszych realizacji. Służymy pomocą!

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych