Unikalność treści na stronach internetowych to w ostatnim czasie temat dość często poruszany przez pozycjonerów i programistów. W szczegolności po ostatnich zmianach algorytmu wyszukiwarki Google (Panda) z większym naciskiem na treść jest o tym głośno. Dlaczego?

Wiele osób bowiem zauważyło, że ich strona zniknęła z wyników wyszukiwania. Czy teksty zawarte na ich stonach internetowych były zbyt mało oryginalne i Google przez to nałożyło na nich “karę”? Odpowiedź jest prosta. Google nie stosuje kar za duplikowanie treści. Skąd więc tak radykalna zmiana i brak adresu w wynikach wyszukiwania? By poznać odpowiedź, trzeba zagłębić się w metodę filtrowania algorytmu Google. Nie trudno zauważyć, że w wynikach wyszukiwania na pierwszej i drugiej stronie Google pojawiają się strony dotyczące tych samych słów kluczowych, lecz każda z nich ma zupełnie inaczej zbudowaną treść.

Google bowiem kładąc szczególny nacisk na użyteczność nie chce pokazywać w wynikach wyszukiwania rezultatów, posiadających takie same, lub bardzo zblizone treści. To proste i logiczne. Wybiera on zatem jeden wynik najbardziej “trafiający” swoim contentem w słowa kluczowe i własnie jego wyświeta w wynikach wyszukiwania (tzw. filtr). Tworząc więc oferty i inne treści na swojej stornie warto zadbać o to, by unikać powtórzeń, lub jakichkolwiek czynników,które mogłyby być przesłanką dla Google, że jesteśmy nieoryginalni. Unikniemy wówczas tzw. filtra, zyskując silną pozycję.

To tylko wybrane realizacje.

Nieustannie pracujemy nad kolejnymi projektami. Możesz zapoznać się z naszym portfolio prac graficznych, zbudowanych stron www i aplikacji mobilnych lub rzucić okiem na case studies z kampanii i wydarzeń.

  • 3motion przygotowali dla nas system identyfikacji wizualnej pozostawiając konkurencję bezsprzecznie w tyle. Efekty przerosły nasze oczekiwania, współpraca była przyjemna, profesjonalna a materiały otrzymaliśmy dokładnie na czas.

    Tomasz Greszczak
    Moyo Mobile
  • Zespół agencji 3motion zbudował strategię komunikacji naszej marki, wykreował ją graficznie i wyposażył kompleksowo w narzędzia informacyjne i marketingowe. Najważniejsze jest dla nas to, że działania były terminowe, profesjonalne i uwzględniające specyfikę naszej branży.

    Kamil Miernik
    Zawada Miernik Rudkiewicz Kancelaria Radców Prawnych